mandag 23. november 2009

Da ble det ikkeno Dogs4All på oss denne helga. I stedet ble det julebord på Stena Saga på meg, og besøk hos Nala for Sassy. Hun stortrives der, og synes det er kjempekult å henge i ørene på Nala heeele tida. Så nå er vi hjemme begge to, og er like slitne begge to, heldigvis.

Jeg har en stund savnet noen å trene sammen med, et fellesskap der man kan få litt input og utveksle erfaringer. Kurs er vel og bra, men det blir veldig intensivt i en kort periode, og etterpå er man overlatt til seg selv igjen, så jeg har vært på utkikk etter en annen mulighet, men i og med at jeg ikke har bil, har det vært vanskelig å finne noe som passet. Nå har jeg funnet ut at Retrieverklubben har fellestreninger i lydighet hver uke ikke så langt unna der jeg bor, og jeg har spurt pent om jeg kan melde meg inn og komme på treningene selv om Sassy ikke er en retriever, så nå blir det trening på oss, YAY!

Noen bilder av dronninga
Akkurat kommet hjem etter øyeundersøkelse og fjerning av ulveklør.










Sassy finner ofte "pinner" på tur...















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar