søndag 10. mai 2009

Endelig hjemme

I går var endelig den store dagen her. Sommerfuglene begynte å røre seg i magen da jeg og to venner var underveis til Horten, men det ga seg helt da jeg fant Sassy i flokken. Hun var blitt så mye større og mye tyngre på bare én uke. Lille bolla mi! :)
Bilturen gikk veldig bra, en tisse-og bæsjepause helt i begynnelsen, ikkeno oppkast, og lite piping. Og så var vi hjemme. Sassy svinset rundt i huset og sjekket forholdene, mens hun pep litt og syntes litt synd i seg selv. Men når hun først roet seg litt har det vært lite piping, virker som det er mest når hun vil ut, faktisk.
Jeg hadde sett for meg mer arbeid; mer piping og masing, mer tissing inne, våkenetter, osv, men så langt har det gått ganske glatt. Et par små uhell inne har det selvfølgelig vært, når mamma har vært for sein eller for dum, men Sassy har funnet seg godt til rette, hun spiser og leker og sover, akkurat nå under sofaen (hun liker best trange plasser). Og det er virkelig sant som alle sier, valper sover myyye. I sted gikk Sassy plutselig gikk inn i buret sitt og la seg og sove, helt av seg selv, for første gang, og jeg ble så stolt over den lille snuppa... :)
Sassy har tilpasset seg fort, mamma Lea, Ingrid og Rune, barna deres og de andre hundene har gjort en kjempegod jobb med valpene. Men nå er Sassy på tur frem fra under sofaen, så vi må skynde oss ut og tisse!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar