mandag 11. mai 2009

Det blir litt fotografering de første dagene...

I går hadde vi besøk av en hundevandt kompis, og han var imponert over hvor tillitsfull Sassy er, det var hyggelig. Nettene er rolige, med unntak av et par turer ut og tisse i løpet av natten, men jeg kjente jeg var temmelig trøtt da Sassy var lysvåken klokka seks i morges... Det eneste som plager meg litt er at det virker som vi har tatt et lite skritt tilbake ang. renslighet i dag. Det gikk så bra i går, men i dag har det vært noen flere uhell. Men det betyr vel bare at jeg må bli enda bedre på å tolke signalene.
Nå begynner rampejenta Sassy å komme litt mer frem. Å rappe sko og å rive i gardinene er kjempemorsomt!

Fine bolla mi!
















For en liten godklump.















Bortskjemt? Nei, ikke i det hele tatt...















Denne her er det visst greit at jeg tygger på





1 kommentar:

  1. Hei hei, ser ut som Sassy har det veldig bra! Kjempeartig å lese bloggen. Gi Sassy mange nusser fra oss alle i Horten

    SvarSlett