lørdag 22. oktober 2011

Matvaner

Jeg vet at det finnes en del merkelige lyster blant hunder der ute, og Sassy har noen, hun også. Selvfølgelig får hun slikke ren youghurt-begeret når jeg er ferdig med det, men det anser jeg som relativt normalt. Men i lang tid nå har vi hatt den vanen at når jeg koker spaghetti får Sassy en ukokt spaghetti eller to. Hun liker godt å knase dem i seg.

Og nå har hun falt for melon også. Jeg var hos en venninne nylig der katta hennes var veldig glad i melon, så det måtte selvfølgelig jeg også prøve å gi til min katt. Sisco likte det veldig godt, men da han ble lei ga jeg resten til Sassy, og hun syntes det var helt suverent. Så nå har hun smakt både honningmelon og cantaloupemelon, og mere skal det nok bli, rare hunden... ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar